Tuesday, December 14, 2010

Paste cu ardei

A cam trecut pranzul, dar poate unii inca n-ati mancat si mai am o sansa sa va enervez.

Pastele cu ardei sunt atat de bune si atat de simplu de facut, de ma mir ca le gatesc atat de rar. Intr-o cratita cu capac se pun la inmuiat in putin ulei de masline 2 ardei rosii taiati cuburi. Pe cel mai mic foc de la aragaz, dat la minim, si uitam de ei vreun sfert de ora. Nici sa nu va faceti griji ca stau prea mult, cu cat se inmoaie la temperatura mica, cu atat pastreaza mai bine aroma. Eu am folosit jumatate de ardel si 2 kapia, dar mie-mi place dulceata de la kapia copti.

Dupa vreo 15 minute aruncam si o ceapa rosie taiata feliute. Acum e momentul si pentru sare. Evident ca la mine asta insemna si piper + chilli sos, dar voi puteti renunta la astea.

Si iar luam o pauza de 10 minute pana se inmoaie ceapa. Adica e momentul sa pregatim pastele. Am folosit penne care se fierb dupa cum scrie pe cutie.

Dupa 10 minute revenim cu 2 linguri de balsamic - nu va speriati, otetul se evapora imediat, si putina soia. Mai lasam 3 minute si la final stropim cu 2-3 linguri de parmezan. Acoperim inca 3 minute si gata. Adugam pastele strecurate si date prin apa rece, mai lasam putin pe foc sa se reincalzeasca pastele si sa se omogenizeze cu sosul, aranjam intr-o farfurie si intervenim din nou cu parmezan. Dupa care facem poza.

Mancam si ne bucuram de viata.

No comments:

Post a Comment